Lav en indbydende byggeudstilling

23 February 2020 Anders Lundtang Hansen

editorial

En byggeudstilling kan bruges i mange forskelle henseender og sammenhænge, men det er bydende nødvendigt, at man får lavet en flot og interessant byggeudstilling, så man kan lokke folk til at se lige ens udstilling.

Ofte har men jo konkurrence fra andre udstillinger, der kæmper om de besøgendes gunst ved for eksempel en messe, hvor man gerne skal gøre sig bemærket og fange folk ind på en spændende måde, så de gider tage sig tid til at lytte, hvad du og dit firma har at tilbyde.

Dette behøver man ikke gøre med fyrværkeri eller ild – det må man formentlig heller ikke indenfor – men man kan gøre det på mange andre interessant måder, uden man behøver at forgøgle det.

Det smarte er jo, når man kan kombinere selve udstillingen med det, man gerne vil vise frem, at man kan; man vil jo helst gerne vælges på det, at man kan, og ikke fordi man er den, der formår at råbe højest, bruges flest fagter eller kaste om sig med slik eller konfetti.

Kan man forene ens evner med det, man gerne vil præsentere, så er man allerede på godt spor, fordi man her kan vise, hvad ens fagområde og måske ekspertise er, hvem man arbejder sammen med, og hvad man kan komme med af et godt tilbud.

Det er altid et godt salgspunkt at komme med et eksklusivt tilbud, der er begrænset her og nu, om det så er til en messe, en konference eller en anden sammenhæng, hvor der er mulighed for, at kunder, de potentielle af slagsen og samarbejdspartnere kigger forbi.

Der er hér, man skal vise for dem alle, hvorfor de er værdifulde for ens forretning, og hvad man kan tilbyde dem af personlige fordele.

Det er noget af det, som folk elsker at høre om: at de er unikke og bliver behandlet derefter, så lav din byggeudstilling derefter.