Facebook annoncering giver flere kunder i butikken

Hvis du gerne vil have flere kunder i din webshop eller i din butik, er det en god ide at tænke i at bruge Facebook til det. Der er i dag rigtig mange mennesker, der bruger facebook, og det er derfor en god mulighed for at nå ud til mange flere, end du måske ellers ville kunne. Det kan være en god ide, at din butik eller din webshop har en Facebookside, men det er ikke et krav, for at du kan gøre brug af Facebook annoncering

Det kan være en god ide for dig at få hjælp af nogle professionelle til, hvordan du bedst når ud til din målgruppe med annoncerne på Facebook. Du kan godt selv bestille annoncerne, men hvis du vil have flere kunder, handler det om, at du er skarp på at ramme de kunder, som du gerne vil nå ud til. Det kan for eksempel være forældre med småbørn, hvis du har en børnetøjsbutik.

Det kan et bureau som We are humans hjælpe dig med. De har mange års erfaring med at lave Facebook annoncer, der giver flere kunder til din butik eller skaber mere opmærksomhed omkring din sag. Det er derfor en rigtig god mulighed for at få hjælp til at lave en professionel strategi. 

Når du først kontakter We are humans, starter I altid med i fællesskab at udarbejde en strategi. Det kan være, at det ikke bare er børnetøj, du sælger, men at det er økologisk børnetøj eller børnetøj til fortidligt fødte. Så kan det være, at der skal nogle andre ting i spil, for at du kan ramme lige præcis den målgruppe. 

Ved Facebook annoncering handler det først og fremmest om at vække dine kunders interesse. Hvis de bliver så nysgerrige efter at se, hvad der gemmer sig bag din annonce, at de klikker ind på din hjemmeside, er du allerede nået rigtig langt. Det er et stort skridt i forhold til, at de bliver bekendte med din butik, og at de får lyst til at købe noget hos dig. 

Hvis du har en webshop, er det selvfølgelig meget nemmere for kunderne med det samme at købe noget i butikken. Hvis du har en fysisk butik, kan det være, at du skal prøve at lokke dem ned i butikken med et godt tilbud. Der er længere fra at se en hjemmeside på nettet, til at man går ned i butikken, end der er i forhold til, at man køber noget på en webshop.